گفتوگو با مديران شركت Asus
گفتوگو با مديران شركت Asus
مصاحبه با مديران اسوس ايران درست روز بعد از سمينار اين شركت در سالن همايشهاي صدا و سيما انجام شد. هدف اين سمينار كه با حضور مديران بلندپايه اسوس تايوان برگزار گرديد، جذب مشتريان دولتي و معرفي خدمات اسوس به اين دسته از مشتريان بود. اسوس در اين سمينار به مديران دولتي اعلام كرد كه انعطاف زيادي در عرضه كالا به سازمانهاي دولتي، چه در حوزه قيمت و چه در حوزه نوع و يا سفارشي كردن كالا خواهد داشت.
سلام